< >

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KATARZYNA BOROWICZ - MISS POLONIA 2004
#1
Jeśli chcecie skomentować to, co napisała w wywiadzie dla eMiss Kasia Borowicz lub zdjęcia zamieszczone w galerii (jest ich kilkaset) to możecie zrobić to w tym temacie Smile
http://www.emiss.com.pl - emissja piękna
Odpowiedz
#2
Obejrzałem już tę dłuuuuugą galerię. Smile Świetna robota! Wywiad też niczego sobie. 8)
Odpowiedz
#3
Ejże!! Mało tych zdjęć... Fajne są. Owszem. Ale małooo
Odpowiedz
#4
Czy ktos ma jakies wiadomości lub fotki o pobycie kilkudniowym Kasi Borowicz w Warszawie, byla ponoc gościem na jakims konkursie modelek i na pokazie mody Big Stara. Prosze o jakies info, pozdrawiam i dzieki
Odpowiedz
#5
[Obrazek: k312818fot3.th.jpg][Obrazek: k312798fba2.th.jpg][Obrazek: k312797fma8.th.jpg][Obrazek: k312796ffy7.th.jpg]
[Obrazek: k312795fys1.th.jpg][Obrazek: k312794fjy8.th.jpg][Obrazek: k312793fyy9.th.jpg][Obrazek: k312792flv3.th.jpg][Obrazek: k312791fms2.th.jpg]
[Obrazek: k312790fgo6.th.jpg][Obrazek: k312789fgg6.th.jpg][Obrazek: k312783fuv0.th.jpg] Na razie tyle Smile


tu są zdjęcia - http://press.mwmedia.pl/press4/?cmd=4&id=4592

http://www.foto.akpa.pl/imprezy.php?id=&find=borowicz
Tylko tyle, wiem mało tego i małe na dodatek ale zawsze coś. Jak coś znajdę jeszcze to zamieszcze Smile

post sklejany przez mod.
Odpowiedz
#6
Super, dzięki! Big Grin
Odpowiedz
#7
szkoda ze z drugiego linka nie mozna powiększyc ani zapisac sobie tych zdjęć,są swietne a Katarzyna poprostu boska
Odpowiedz
#8
Taak. Na tych zdjęciach wygląda pięknie. Szkoda tylko, że tak rzadko pojawia się w "mediach". Tzn. Kasia.
Odpowiedz
#9
dzis o 19.30 kasia borowicz da wywiad dla polskiego radia na zywo [nie wiemy czy 1-2-3] Smile
Odpowiedz
#10
Na Polskim Radiu Bis mówią o konkursach piękności. Wink
Odpowiedz
#11
Mam nadzieje, ze Kasia mnie nie zabije za lekki retusz jej reki (jakos trzeba bylo ukryc napis).

[Obrazek: kasiaborowiczab7.th.jpg]
Odpowiedz
#12
Wywiad z Kasia i z Agnieszka Zielinska
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?k...caid=12543
Odpowiedz
#13
a jednak Kasia na Miss EuropySmile) Bardzo się cieszę i trzymam kciuki.
Odpowiedz
#14
[Obrazek: EN_00115968_037.jpg]
[Obrazek: EN_00115968_036.jpg]
[Obrazek: EN_00115968_035.jpg]
Odpowiedz
#15
Karol, daj duze fotki jak masz.

wcoraj Karolina i Kasia w hotelu Sobieski szly w pokazie mody impreza Przyjaciele dla Dymnej.

http://www.akpa.pl/
Odpowiedz
#16
megi napisał(a):Karol, daj duze fotki jak masz.
Niestety, zeby zobaczyc zdjecia w powiekszeniu trzeba miec zalozone konto na stronie z ktorej pochodza te fotki
Odpowiedz
#17
Jestem bardzo ciekaw, jaką fryzurę i jaki kolor włosów zaprezentuje Kasia podczas Miss Europe 2006.
W tym wydaniu powyżej wygląda rewelacyjnie, chciałoby się napisać "jak zwykle". Prawdziwy kameleon z naszej Kasi Smile
Monica Spear Mootz 1984-2014, Miss Venezuela 2004, 4th RU Universe 2005.
Odpowiedz
#18
Energii tej dziewczyny starczyłoby na 3 misski...
Kocha to co robi, i bardzo i się to w niej podoba

Sądze że juz wkrotce znajda się jakieś wiadomości o tym, jak Kasia przygotowuje się do konkursu
Jedyna rzecz jaka niepokoi to to, ze os Biura a raczej missek związanych z Biurem - raczej niepweny, zeby nie powiedzieć - wisi na włosku. Szkoda by było zmaronować ich szanse
Odpowiedz
#19
"Za kilka dni po raz pierwszy w Polsce odbędą się wybory Miss Świata. Nie żal wam, że to nie was będą tam oceniać i przyznawać tytuł najpiękniejszej?

Katarzyna: – Nie żałuję, bo będę tam przebywała z finalistkami, jako trzecia wicemiss świata. Także współpracuję z Biurem Miss Polonia, więc mam tam swoją rolę.
"

Tak mnie to zastanawia trochę. Kasia mówiła też w wywiadzie radiowym, że bedzie pomagała Julii Morley-bo jej to obiecała. Tu mówi o tym samym. A tymczasem częściej widać Ewę Wachowicz "w akcji". Ta obecnośc Wachowicz mnie zastanawia, niby przestała być rzecznikiem...a jednak pojawia się tu i tam. Tymczasem Kasi brak ..... :roll:
Odpowiedz
#20
[Obrazek: normal_dsc_9362-640x480.jpg][Obrazek: normal_dsc_9371-640x480.jpg]
Odpowiedz
 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PAULINA KRUPIŃSKA - MISS POLONIA 2012 Coyote 1,939 192,107 21-03-2017, 20:26
Ostatni post: M.FAN
  MISS POLONIA - lata 20te i 30te sigmund 8 3,039 06-12-2016, 11:51
Ostatni post: Milka
  Dominika Szymańska - Pierwsza Vicemiss Polonia 2016 Milka 5 1,486 15-11-2016, 10:19
Ostatni post: beautyfashion
  Katarzyna Włodarek - Druga Vicemiss Polonia 2016 Milka 0 704 14-09-2016, 10:56
Ostatni post: Milka
  MARCELINA ZAWADZKA - MISS POLONIA 2011 Hyperio 971 105,975 28-08-2016, 09:19
Ostatni post: Milka
  ROZALIA MANCEWICZ - MISS POLONIA 2010 Hyperio 655 81,734 26-05-2016, 19:30
Ostatni post: Milka
  Miss Lublina 1957 / Miss Polonia 1957 Mariusz 11 5,677 12-01-2016, 08:49
Ostatni post: Arnau
  Miss Polonia 1958 Etincelle 1 896 27-03-2015, 16:25
Ostatni post: couvert
  KATARZYNA KRZESZOWSKA - MISS POLSKI 2012 Łukasz 467 46,394 02-03-2015, 10:23
Ostatni post: lilab
  JENNIFER HAWKINS - MISS UNIVERSE 2004 Magdalena 27 7,134 16-02-2015, 16:56
Ostatni post: Arnau

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości